Thursday, January 20, 2011

lapaa + bosann :p

mmm lapa nyaa isshhh ,
DIET DIET !
no more foods haha ,
petang nih jogging lagi ,
badan dah makin montel dah nih ,
heee tapi tak bole go makin CUTE doe !
ada ke patut bestie aku panggil aku TEMBAM ~~
errrr tak suka tak suka tauh !
heee nasib baik korang kawan aku :p:p
issssshhhh kakak peah nih asyik hang dengan bf dia jeh ,
mentang mentang dah habis sekolah ,
errrr then tinggal kan aku sorang dekat rumah ,
very BORED hoooooo !
tadi im watching muvie aku masih dara ,
best jugak sebab suka tengok muka raja farah heee ,
mmmmmm bosann lah asyik online muka buku jeh ,
my boyfiee asyik layan adik dia main games jeh ,
mmmm shitt bosannya lahaiii ,
kenapalah cuti hari nih ,
biasa cuti cuti macam nih selalu lepak mcd but kawan kawanku ,
semuanya busyy !
opssss sat lagi nak buat HOMEWORK lah ,
lupa lah pulokkk hehe ,
ok lah see youu later babe !

p/s : tengss for read this storyy 

No comments:

Post a Comment