Tuesday, January 25, 2011

tawaran vokayy aku tolak but rugi tak ek ?
mmmmm ,
 semua nih aku buat demi kawan ,
aku tolak school vokayy sebab membe aku ,
let's call capital S onlyy k ,
huhhhhh ,
yesterday someone jumpa aku ,
then cerita kalau aku pindah teknik ,
siapa nak jaga capital S nih za ,
eerrr aku tanya lah kenapa dengan capital S nih sampai aku yang kena jaga ,
dia pun cakap , capital S nih sakit ,
so aku faham lah kan , sebabkan dia membe lah 
aku tak PINDAH ,
tapi todayy dia buat taik dengan aku !
aku fikir dia membe sebab tuh aku diam jeh ,
the storyy in the morning :
syaza syahirah :'semalam aku call asal tak dapat'
pstuh dia bole jwp ,
KAU TAK FAHM BAHASA EH ?
pehhhhh !
aku pun terdiam , membe aku zaty terkejut 
sebab berani betul cakap dengan aku cmtuh ,
dapat kau kena sound !
nih ke kawan , sekarang kau dah ada H jangan nak berlagak ,
bf tetap bf but kawan tetap sampai mati derrr !
haha mampus lah aku tak kan lyn ,
orang buat taik dengan aku !
huuuuhhhhh -.-'

p/s : sorry to say lar derr , boooooo !

No comments:

Post a Comment