Saturday, February 5, 2011

akhirnya aku rela lepaskan DIA ,
walaupun sakit tapi aku kena buat ,
aku buat semua nih sebab aku kesian tengok status yang terakhir ,
disebabkan status tuh membuatkan aku betul betul harus 
lupakan dia!
HARUS :(
kalau bole aku tak nak DIA yang sakit ,
biarlah aku yang kena ,
sedih + bengang + menangis!
I hate this feel!
perjalanan hidup :
firstly , aku comment gambar dia ,
err malu sangat masa tuh >.<
dah lama suka kat dia ,
tapi sejujur nya aku tak layak kawan dengan dia kott ,
aku percaya pada takdir and aku percaya jugak pada JODOH :)
now just leave it all ,
although aku sakit untuk terima nih semua .

p/s : aku merepek :') and this is the status
'I've tried to keep the hearts of others, but my heart is hurt, and no one is awake'
aku doakan kebahagian kau :'')

No comments:

Post a Comment