Monday, February 14, 2011

hai babes! hehe <3
how long I tak update blog nih hee :p
bukan apa saya tak sihat ,
dah berapa hari nih , badan asyik tak sihat jehh :)
tapi saya tahan jehh sebab saya dah besar :p
tapi kadang kadang merengikk jugak kat ibu saya ,
anak manja + bongsu !
hehe jangan jealous :)
nak cerita sesuatu , yang saya nak luahkan kat sini ,
ALHAMDULILAH , rezeki keluarga saya makin melimpah limpah :)
AYAH hadiahkan IBU kereta :p
happy wif my family now ^^
cuti sekolah JOM holiday!
our family PLAN ,
GENTING + KL and ++ haha :)
hehehehehehe ^_^
oke STOP story about FAMILY :)
nih saya nak cerita ,
13 / 02 / 2011 ,
my FIRST love doe!
fall in love balik hehe ,
act dah lama dia asyik msg , tapi saya dah ada boyfriend mase tuh ,
now im single so tak salah kalau saya accept :p
now happy wif HIM :)
harap harap kekal selamanya :p
jangan ada yang sibuk lagi sudah!
hhahhahaha ,
even saya couple study saya tak lupa ,
walaupun sakit , saya tetap sekolah ,
hehe kesian saya kan kan kan :)
selalu nya kalau satu hari mulut SYAZA tak bising satu kelas ,
TAK SAH !
haha , tadi saya diam jehh , al maklum lah tak sihat :p
oke thts all for todayy :)

p/s : new car JMS 3**3 , LOVE IT VERY MUCH!
muahh <3

No comments:

Post a Comment