Friday, January 28, 2011

hai semua T__T
hari nih kan sedih sangat ,
kenapa dia tak pernah faham perasaan aku ,
patut aku cemburu sebab dia main comment dengan perempuan lain ,
aku tak kisah kalau comment tuh tak menyakitkan hati ,
tapi aku tengok siap ketawa ketawa lagi ,
girlfriend mana seyh yang tak cemburu ,
bila aku tegur dia kata aku tak matang ,
hello siapa yang tak matang ,
please lah ingat aku nih apa?
budak budak ke ,
esok birthday aku benda nih jadi ,
sedih + bengang + hampa ,
semua ada siott dalam hati nih -,-'
aku tak tahu nak cakap pe lagi ,
complicated sangat ,
semua salah aku ke ?
ok kalau betul salah aku ,
aku sanggup lepaskan kau pergi ,
berubah lah ,
kata tak nak sakitkan hati aku lagi ,
tapii...mmmmm

p/s : aku budak budak ke? kalau aku budak budak -.-
tak yah kawan dengan aku ok :(

No comments:

Post a Comment