Friday, January 28, 2011

terima kasih buat saya macam nih 
saya bukan sejahat tuh ,
jangan sesekali sibuk hal saya ,
hari nih saya sakit sangat ,
kenapa buat saya macam nih ,
salah ke saya cemburu ,
say tak pernah comment dengan lelaki lain ,
tuh semua sebab sayang relation nih ,
but awak bole salah ke saya cemburu?
saya bukan cemburu tak bertempat !
saya ada hak nak cemburu ,
tak payah nak hantar adik angkat awak menghina saya !
saya ada maruah diri ,
saya ada perasaan ,
saya sedih sangat !!
memang nih dugaan nya ,
mungkin nih hadiah hari jadi awak buat saya ,
terima kasih ..
jaga diri baik baik .



1 comment:

  1. plizz think positive syaza...ta bermakne dye comment ngan pompuan laen..dye curang n dye ta syg awq..n one more thing..dye ta hantar pon sy nie at awq tok menghina awq...dye abg sy..sy tau dye cm ne...no need to judge him like that...kalau awq ley berpikiran matang...awq mesti tau peritnya dye menahan karenah awq..pk lah k..owng tegur untuk kebaikan..bkn na menjatuhkan..ubah lah slagi belom terlambat k..

    ReplyDelete