Tuesday, February 8, 2011

holaa today was 8 february 2011 ,
too fast we leaved the JANUARY!
* heee tadi saya exam TOV bahasa melayu ,
just buat satu karangan jeh , panjang 250 patah perkataan ,
errr terkejut saya , kena buat panjang tuh ,
saya try buat ALHAMDULILAH idea asyik datang jeh ,
yang sedih nya saya tak cukup masa buat karangan tadi ,
saya orang terakhir hantar kertas tadi ,
kalau boleh saya nak buat lagi ,
tapi CIKGU suruh hantar jugaaa!
arghhhhh stress nya saya ,
penutup sikit sangat saya buat!
erghhhhh tapi kakak saya kata tak pe sebab nih just TOV jeh ,
yekee? tapi exam jugakk kann -.-'
mmmm harap harap bole SCORE ,
* bahasa INGGERIS pulakk , oke oke jeh ,
soalan objective yang agak memeningkan kepala =.=
but still bole jawab heee ,
but why ehh if saya jawab paper BI jehh mesti saya tidur dulu hehe >.<
lena betul tidur tadi kihkihkih :p
* and tiba tiba tadi ada paper SCIENCE!
saya terkejut kott sebab saya tak prepare apa apa pun! -.-
nasib baik sangat sangat sebab semua soalan baru lepas belajar :)
agak tenang bila jawab hehe 
* and last paper is PENDIDIKAN SENI ,
soalan objektif jugakk , tapi susah sikit ,
sebab CIKGU nih PRINT tak terang susah saya nak baca ,
kusot kepala hotakk nih errrr ,
nak tak nak tetap buat jugak :)
tuh tentang exam TOV tadii 
nih nak storyy pasaii kawan saya SYRA nih ,
ishhhh ishhh ishhh awok nih asyik nak DRAMA jehh ,
HABIB tuh setia kat awok , tak payah lee nak EMO and TOUCHING sangat ,
so just leave it kan tengah exam nih errrr ,

p/s : penat lah saya nak rehat nih -.- letih sangat , 
cuaca very very hot kan babe!



No comments:

Post a Comment