Wednesday, February 9, 2011

^^ KISAH SAYA HARI NIH ^^
letih sangat!
walaupun just 2 paper jeh hari nih ,
tetap letih hee :p saya asyik letih jehh ,
* tadi paper GEOGRAFI , oke oke jehh because question last year ,
hee THANKSS cikgu TENUNG!
saya bole jawab ;)
tapi saya kesian dengan cikgu TENUNG tuh :'(
kawan kawan saya selalu ejek dia ,
harap harap cikgu tak perasan ehhh hehehe!
pas tuh tadi ada nama baru lagi untuk cikgu tuh ,
bukan saya ejek oke haha -.-'
but kawan saya!
new name for teacher is ZOMBI a.k.a ZOMBA!
haha cannot goo betul :p
* AGAMA ISLAM senang kott haha ,
tak tahu lah bole score ke tak ,
yang penting tak sia sia saya baca buku :)
semua keluar derr!
betul cakap IBU saya ,
tak sia sia kalu kita baca buku ,
fuhh hehe nasib baik keluar soalan yang sama saya baca semalam >.<
lalalalalalalallalalalala!
opsss esok paper SEJARAH & MATHEMATICS!
dua dua saya minat tuh!
harap harap bole lah buat kan kan kan wak?
hehehe!
hahh nih hahh saya tiba tiba terfikir tadi ,
nak tahu fikir apa?
mmmm fikir pasal double F nih!
tah kenapa tah!
i wanna cry! huahuahuah T__T
sobsobsob!!

No comments:

Post a Comment