Wednesday, February 9, 2011

THIS SONG ♥

> sofia jane by BLACK <
why I chose this SONG?? why ehh?
ehemmm because lagu nih membuatkan saya teringat one THING!
someone nih pernah nyanyikan untuk saya doe!
serius sweet gilaa masa tuh awak nyanyi untuk saya!
terharu sangat!
haha but semua tuh tinggal kenangan kott!
huhh saya nak buang jauh jauh -.-'
walaupun susah tak pe ,
saya tak kisa sebab saya selalu gagal kalau bab CINTAN CINTUN nih ,
tak tahu kenapa? kenapa ehh :p?
jealeous kuat sangat!
kahkahkahkah!
tak pelah saya terima jehh apa orang nak buat :')
yang penting bukan saya yang KENA tinggal , 
but saya yang terpaksa KENA tinggalkan LELAKI tuh ,
bukan SENGAJA oke tapi BERSEBAB ,
hee now saya oke jehh :)
no BOYFRIEND!
calon tuh banyak , tapi belum ada yang saya minat kott hehe ,
soryyy PERMOHONAN awak DITOLAK hehe ,
oke lah thts all for todayy oke??
oppss one more thing ,
blog saya orang luar bole comment ,
so tak de hal kalau ,
awok awok semua nih tak de blog :)
comment lah ehh , saya baik orangnya hehe ^^
assalamualaikum c(:



2 comments: